Дошкільний навчальний заклад - переможець у відкритому рейтингу популярності "Гордість міста" 2009 рік, у номінації "Кращий дошкільний навчальний заклад міста".

Пріоритетним напрямком у вихованні дітей та діяльності закладу є художньо - естетичний розвиток дошкільників. Метою роботи педагогів з цього питання є перехід від традиційного змісту дошкільної освіти й виховання до продуктивно - творчого; формування навичок продуктивної діяльності; розвиток творчих здібностей, уяви і фантазії малят шляхом використанням традиційних та інноваційних освітніх технологій.

Знайомлячи дітей зі світом мистецтва, педагоги нашого закладу широко використовують в своїй роботі спеціальні заняття, ігри та вправи в процесі організації художньо – мовленнєвої, зображувальної, музичної, театралізованої діяльності дітей. 

Конкурси, розваги, театралізовані дійства, музичні свята, вікторини, засідання “Літературної вітальні” присвячені творчості Лесі Українки, Тараса Шевченка, Дню рідної мови, сприяють розвитку творчості, акторських здібностей дітей. Учасники дитячого музичного ансамблю «Вогник» під керівництвом музичного керівника О.Нікішиної, хореографа Лагнюк І.О., постійно беруть участь у концертах на літній сцені парку ім. Тараса Григоровича Шевченка, Палаці дітей та молоді, Обласному музично-драматичному театрі.

Завдяки творчому впровадженню досвіду роботи Л. Шульги «Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку», програми художнього розвитку Г. Підкурганної «Дитяча творчість», елементів методики ТРВЗ, вихователі досягають високих результатів у розвитку творчої уяви, фантазії малюків та образності дитячих малюнків. В дошкільному закладі функціонують постійно діючі тематичні, персональні виставки дитячих робіт. Вихованці ДНЗ беруть участь у міських, міжнародних конкурсах дитячих малюнків

З метою збереження та зміцнення здоров’я дітей, зниження їх захворюваності колектив ДНЗ впроваджує інноваційні підходи до фізичної культури, спеціальні профілактичні заходи, нетрадиційні методи оздоровлення: арт-терапія, ходьба по сольових доріжках, фітотерапія, точковий масаж, ходьба по масажних доріжках, виготовлених з природного матеріалу, знаходження в групових кімнатах в полегшеному одязі, попередження дитячого травматизму та забезпечення безпеки життєдіяльності, а також проведення занять як з працівниками, так і з дітьми, з правил поведінки, надання першої допомоги у надзвичайних ситуаціях.